• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218576 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - 20:58
دختر بچه ۳ ساله نهاوندی در استخر کشاورزی غرق شد
سرپرست پزشکی قانونی استان همدان خبر داد

دختر بچه ۳ ساله نهاوندی در استخر کشاورزی غرق شد

سرپرست پزشکی قانونی استان همدان با اشاره به غرق شدن دختر بچه ۳ ساله در استخر کشاورزی، گفت: در ۱۰ ماهه امسال هفت نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ نفر بوده است.

محمد مالمیر، سرپرست پزشکی قانونی استان همدان اظهار کرد: روز گذشته، سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه بنا به اظهارات بستگان، یک خانواده پنج نفره در روستای گنبدکبود نهاوند با تراکتور از سر زمین زارعی به خانه می‌رفتند که در یک سراشیبی به علت لغزندگی معبر ماشین واژگون شده و با توجه به اینکه در کنار مسیر یک استخر آب کشاورزی بوده، همه افراد به داخل استخر سقوط می‌کنند.

 

مالمیر با بیان اینکه همه اعضای خانواده موفق به خروج از استخر می‌شوند اما متأسفانه دختر بچه ۳ ساله‌شان غرق می‌شود، عنوان کرد: در ۱۰ ماهه امسال هفت نفر بر اثر غرق‌شدگی جان خود را از دست داده‌اند که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ نفر بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه غرق‌شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شده باشد یا مایعی به داخل ریه و حبابچه‌های آن راه پیدا کند، خاطرنشان کرد: قطع تنفس و کمبود اکسیژن اصلی‌ترین علت مرگ بر اثر غرق‌شدگی است.

 

سرپرست پزشکی قانونی استان همدان از فوت یک کارگر آرماتوربند بعد از ۳۸ روز به علت سقوط از یک ساختمان سه طبقه در روستای خرم‌رود شهرستان تویسرکان خبر داد و گفت: این جوان ۲۶ ساله که طی این مدت در بیمارستان بستری بود، متأسفانه دو روز پیش فوت کرد.

ارسال دیدگاه شما