• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218541 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۴ - 18:45
درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی
در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی صورت گرفت

درخشش دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی

سلمان خزایی به عنوان رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی برتر کشوری و مجید حبیبی‌محرز به عنوان رتبه برتر کشوری در گروه فناوران سلامت معرفی و تقدیر شدند.

بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، روح‌الله دهقانی‌فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌ها و پژوهشگران برگزار شد.

 

در این جشنواره از سلمان خزایی به عنوان رئیس کمیته تحقیقات دانشجویی برتر کشوری و مجید حبیبی‌محرز به عنوان رتبه برتر کشوری در گروه فناوران سلامت معرفی و تقدیر شد. همچنین مجموعه معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی همدان در بین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برتر شناخته شد.

 

براساس این گزارش در نمایشگاه جانبی این جشنواره نیز شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های علوم پزشکی از جمله دانشگاه علوم پزشکی همدان به ارائه برخی دستاوردهای تحقیقاتی و فناوری خود پرداختند.

 

وزیر بهداشت با همراهی محمدمهدی مجذوبی، رئیس دانشگاه و رضا شکوهی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه ضمن حضور در غرفه نمایشگاهی دانشگاه از دستاوردهای تحقیقاتی و فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان بازدید کرده و از تلاش پژوهشگران و همکاران تقدیر کردند.

 

 

 

ارسال دیدگاه شما