• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228651 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - 21:06
تملک و بازگشایی معبر در خیابان ستاره
مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر داد

تملک و بازگشایی معبر در خیابان ستاره

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از تملک و بازگشایی معبر در خیابان ستاره که حد فاصل چهارراه پاستور و خیابان هنرستان است، خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان در شهر همدان دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است.

به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری همدان، مرتضی حضرت‌زاده، مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان در شهر همدان دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است، اظهار کرد: تعریض و بازگشایی معابر تاثیر به سزایی در کاهش بار ترافیکی محلات دارد و باعث به وجود آمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان خواهد شد.

 

حضرت‌زاده با اشاره به اینکه معابر شهری بیش‌ترین فضای شهری را اشغال کرده‌اند و دارای مهم‌ترین کارکرد در تکاپوی شهری هستند، بیان کرد: معابر، حلقه‌های واسط و رشته‌های ارتباطی بناها و سایر فضاهای شهری است که اگر مورد توجه قرار گیرند، بیش‌ترین کارکرد را در زندگی شهری داشته و همچنین حیاتی‌ترین نقش‌ها را برای پویایی یک شهر رقم می‌زند.

 

وی ادامه داد: یک طراحی و اصلاح هندسی صحیح در معابر شهری، بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در شهر کاهش خواهد داد.

 

 

این مقام مسئول با بیان اینکه تملک ملکی در خیابان ستاره با هزینه‌ای بیش از هشتصد و پنجاه میلیارد ریال صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: تخریب و معبر گشایی خیابان ستاره که حد فاصل بین چهارراه پاستور و خیابان هنرستان است از روز یکشنبه، ۲۹ بهمن ماه آغاز شده است و امیدواریم با پیشرفت هرچه سریعتر تخریب این ملک نسبت به زیرسازی و آسفالت‌ریزی اقدامات لازم صورت پذیرد تا شاهد کاهش بار ترافیکی در پشت چراغ قرمزهای خیابان پاستور و میرزاد عشقی باشیم.

 

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با اشاره به اینکه احساس رضایت شهروندان از محیط شهری و خدماتی که شهرداری ارائه می‌دهد، عامل مهمی در جهت ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در توسعه شهری و بهبود کیفیت محل سکونت خویش است، عنوان کرد: رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری موجب ترغیب آنان برای همکاری با نهادهای شهری در جهت انجام بهتر وظایف و ارائه خدمات در سطح شهر می‌شود.

 

حضرت‌زاده با تشکر از شهروندان همدانی که در اجرای این پروژه نقش مهمی دارند، بیان کرد: با توجه به مسدودسازی مسیر خیابان ستاره خواهشمندیم که همشهریان عزیز تا اجرا و تکمیل این پروژه از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

ارسال دیدگاه شما