• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218600 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ - 20:16
بهره‌برداری از ۵۰ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۳ همدان
شهردار منطقه ۳ همدان خبر داد

بهره‌برداری از ۵۰ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۳ همدان

شهردار منطقه ۳ همدان با اشاره به بهره‌برداری از ۵۰ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۳، گفت: چمن مصنوعی فوتبال در کوی اندیشه اجرا شده و افتتاح خواهد شد.

محمدرضا فیضی‌منش، شهردار منطقه ۳ همدان در آیین افتتاحیه ۵۰ پروژه عمرانی در سطح منطقه ۳ همدان ضمن خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه فجر در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلفی شروع شده و به بهره‌برداری و افتتاح خواهد رسید که شامل حوزه‌های اشتغال، کسب و کار، کارآفرینی، رفاهی، تفریحی، خدماتی، فرهنگی، توسعه فضای سبز، توسعه ورزش، بازگشایی معابر، بهبود وضعیت ترافیکی گردشگری و سایر زیرساخت‌هایی که به توسعه شهری و ارتقاء کیفیت محیط شهری کمک می‌کند.

 

فیضی‌منش بیان کرد: تاکید شهردار همدان بر این بود که تمام فعالیت‌های ما در سطوح‌های مختلف شهری باشد و ما باید به جداره‌های شهری، کف‌سازی‌ها، رودخانه‌ها و به طور کل سیما منظر شهر توجه ویژه‌ای داشته باشیم و همه را مد نظر قرار دهیم و پروژه‌ها را با سرعت و کیفیت بالایی به بهره‌برداری برسانیم.

 

 

وی ادامه داد: از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی که در منطقه ۳ داشته‌ایم می‌توانیم به مجتمع تجاری الماس غرب واقع در بلوار سردار همدانی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال، اشاره کنیم که هم در بحث گردشگری و هم در بحث بهبود وضعیت ترافیکی کمک شایانی کرده است.

 

این مقام مسئول بهره‌برداری از مجتمع کارآفرینی سردار شهید همدانی را از دیگر پروژه‌های مهم برای توانمندسازی و بهبود کسب و کار دانست و یادآور شد: فضایی با اعتبار ۱۵۹ میلیارد ریال ایجاد کرده‌ایم تا افراد اشتغال پایدارتری داشته باشند.

 

شهردار منطقه سه همدان بیان کرد: در این مجتمع بخش‌های مختلفی شامل کارگاه‌های تولیدی سفال، فرش، صنایع چوب، تجهیزات پزشکی، ظروف یکبار مصرف، بسته‌بندی، پوشاک و سایر مشاغل وجود دارد.

 

به گفته فیضی‌منش، در حوزه ورزش نیز در کوی اندیشه چمن مصنوعی فوتبال اجرا شده و افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما