• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228637 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۷ - 19:09
برف‌روبی مداوم معابر همدان در حال اجرا است
شهردار همدان خبر داد

برف‌روبی مداوم معابر همدان در حال اجرا است

شهردار همدان با تاکید بر تداوم برف‌روبی در معابر، گفت: تا آخر هفته تمام امکانات شهرداری اعم از نیروی انسانی، مدیران شهری و ماشین‌آلات در اختیار عملیات برف‌روبی خواهند بود.

به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، سیدمسعود حسینی، شهردار همدان با اشاره به اینکه برف‌روبی مداوم در حال اجراست، اظهار کرد: از ساعت چهار صبح روز دوشنبه، ۷ اسفند ماه ماشین‌آلات از محل‌های استقرار خارج شدند و طبق برنامه‌ریزی‌های منسجم قبلی در مکان‌های پیش‌بینی شده حضور یافتند و از ساعت‌های آغازین بارش برف عملیات برف‌روبی و یخ‌زدایی کلید خورد.

 

حسینی با بیان اینکه همکاران نیروی انسانی و ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی پیوسته در حال برف‌روبی و یخ‌زدایی هستند، عنوان کرد: برف‌روبی معابر اصلی با ماشین‌آلات سازمانی، معابر فرعی و صعب‌العبور با ماشین‌آلات بخش خصوصی و  پیاده‌روها با نیروی انسانی صورت می‌گیرد.

 

وی از آمادگی کامل شهرداری همدان در این زمینه خبر داد و ادامه داد: نیروی انسانی خدمات شهری از ساعت چهار صبح برف‌روبی پیاده‌روها را از میدان امام خمینی (ره) آغاز کرده‌اند و با حرکت به سمت سایر خیابانها و پیاده‌روها برف‌روبی را انجام دادند.

 

این مقام ارشد مدیریت شهری با اشاره به ادامه بارش برف، عنوان کرد: برخی مسیرها و معابر با توجه به حساسیت و شیب‌دار بودن برخی معابر در چندین نوبت و سه تا چهار بار ب‌رفروبی انجام شد.

 

 

شهردار همدان تصریح کرد: با تلاش همکاران تا ساعت ۷ و نیم صبح روز دوشنبه کلیه مسیرها و معابر بازگشایی شد و تردد خودروها و شهروندان انجام شد و خوشبختانه تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نسبت به سال گذشته کاهش یافته است که نشان‌دهنده رضایتمندی شهروندان از عملکرد همکاران و مدیران شهری است.

 

حسینی با تاکید بر عدم توقف در عملیات برف‌روبی، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش‌ها و شدت بارش‌ها تا آخر هفته تمام امکانات شهرداری اعم از نیروی انسانی، مدیران شهری و ماشین‌آلات در اختیار عملیات برف‌روبی خواهند بود.

ارسال دیدگاه شما