• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218630 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۲ - 19:48
بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری همدان توسط شورای شهر تصویب شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان خبر داد

بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری همدان توسط شورای شهر تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به تصویب بوجه ۴ هزار میلیارد تومانی شهرداری همدان، گفت: مصوبه بودجه پیشنهادی برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ارسال شد.

به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رضایی، سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان در دویست و شصت و ششمین صحن شورا، اظهار کرد: پس از بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال آینده در کمیسیون‌های مختلف شورا، بررسی نهایی بودجه عمومی و اختصاصی ۱۴۰۳ شهرداری همدان با حضور اعضا و ارائه پیشنهادات به رأی گذاشته شد.

 

رضایی بیان کرد: بودجه ۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی سال آینده شهرداری همدان پس از بررسی‌های دقیق در جلسات متعدد و با حضور شهردار، معاونان وی و کارشناسان مربوطه در صحن علنی شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

 

وی تصریح کرد: در بودجه ۴ هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومانی سال آینده شهرداری همدان، اعتبارات هزینه‌های عمومی، یک هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان، اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز ۲ هزار و ۲۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و اعتبارات تبصره پرداخت بدهی‌های قطعی شده سنواتی، ۳۰۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

 

این مقام مسئول متذکر شد: مصوبه بودجه پیشنهادی شهرداری همدان در سال آینده، برای تایید نهایی به کمیته انطباق فرمانداری شهرستان ارسال شد.

ارسال دیدگاه شما