• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218626 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 15:43
فرآیند کلاس‌گذاری سوادآموزی تا ۲۰ اسفند تمدید شد
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد

فرآیند کلاس‌گذاری سوادآموزی تا ۲۰ اسفند تمدید شد

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به تمدید فرآیند کلاس‌گذاری سوادآموزی تا ۲۰ اسفند ماه، گفت: زمان تعیین شده، تمدید مجدد نخواهد شد.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آ‌موزش و پرورش استان همدان، منوچهر توسلی‌کیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه فرآیند کلاس‌گذاری سوادآموزی تا ۲۰ اسفند ماه تمدید شد، اظهار کرد: آموزش‌دهندگان فعال حوزه سوادآموزی در مدت زمان باقی مانده به ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق برای ثبت کلاس‌ها مراجعه کنند.

 

توسلی‌کیا با اشاره به اینکه فرآیند کلاس‌گذاری از اوایل شهریور ماه ۱۴۰۲ شروع شده است، بیان کرد: زمان تعیین شده تمدید مجدد نخواهد شد.

 

وی حجم ابلاغی در دوره‌های سوادآموزی به استان را ۸۲۰۰ نفر اعلام کرد و اضافه کرد: تاکنون با تلاش آموزش‌دهندگان فعال استان بیش از ۳۰ درصد از جمعیت جامعه هدف تحت پوشش فعالیت‌های سوادآموزی قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد تا پایان مهلت قانونی، حجم باقی‌مانده از افراد کم‌سواد و بی‌سواد استان توسط آموزش‌دهندگان شناسایی، جذب و تحت پوشش سوادآموزی قرار بگیرند.

ارسال دیدگاه شما