• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218624 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 15:26
دانش‌آموز همدانی در مسابقات تنیس روی میز کشور اول شد
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد

دانش‌آموز همدانی در مسابقات تنیس روی میز کشور اول شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از قهرمانی ستایش ایلوخانی، دانش‌آموز همدانی در مسابقات تنیس روی میز دانش‌آموزان متوسطه دوم سراسر کشور خبر داد.

به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، شهرام بخشی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: در مسابقات تنیس روی میز دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم دختر که از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، ستایش ایلوخانی تنیس‌باز همدانی موفق شد عنوان قهرمانی مسابقات انفرادی این رشته را کسب کند و مدال خوش رنگ طلا را کسب کند.

 

بخشی با بیان اینکه در بخش تیمی این مسابقات نیز تیم استان همدان توانست به مقام دوم برسد و مدال ارزشمند نقره را کسب کند، خاطرنشان کرد: تیم تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر استان همدان با ترکیب ستایش ایلوخانی، مطهره موقر‌نیکو، مبینا اصلانی، بهار محمدی و نیایش‌السادات میرمنتهایی به مربیگری و سرپرستی معصومه یعقوبی و سحر ملایری در این مسابقات حضور پیدا کردند.

 

وی کسب این عناوین ارزشمند را به تیم خوب تنیس روی میز دختران متوسطه دوم استان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و جامعه ورزش استان تبریک گفت و برای همه ورزشکاران استان همدان در سایر عرصه‌های ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه شما