• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218627 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 15:57
نامگذاری برخی معابر به نام عالمان و شهدا
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان خبر داد

نامگذاری برخی معابر به نام عالمان و شهدا

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان با تاکید بر نامگذاری برخی معابر به نام عالمان و شهدا، گفت: مقرر شد كوچه حاج مصطفی واقع در بلوار زینبیه به نام شهید حاج مصطفی قاسمی اصلاح و نامگذاری شود.

به نقل از مدیریت و امور بین‌الملل شهرداری همدان، محمدجواد زارعی، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه رفیع شهدا، اظهار کرد: به منظور زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و دوران پرحماسه و سراسر افتخار دفاع مقدس، استفاده از اسامی شهدا و تمامی کسانی که برای ثبات، آرامش و امنیت ایران اسلامی قدم برداشته و جانفشانی کردند و عالمان بزرگوار دینی و انقلابی، این موضوع در نام‌گذاری معابر شهری مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

 

زارعی با بیان اینکه شهدا و عالمان مایه افتخار و مباهات نظام اسلامی هستند، اضافه کرد: شهدا و عالمان، قهرمانان بزرگی هستند و زنده نگه‌داشتن یاد و نام آنان از طریق نام‌گذاری معابر شهری ادای دین به آن‌هاست.

 

وی حوزه اطلاع‌رسانی شهرداری همدان با اشاره به صورتجلسه ۳۰۴ كارگروه نامگذاری، تصریح کرد: با عنایت به درخواست شورای اسلامی شهر همدان، مصوب شد بن بست ساحل واقع در خیابان شریعتی، كوچه حاج احمد با حفظ نام قبلی به نام استاد فقید مرحوم سید آقا حسینی، كوچه مدرسه واقع در بلوار زینبیه  با حفظ نام قبلی به نام آیت‌الله شیخ علی دامغانی، كوچه ارغوان ۲ واقع در خیابان ۱۷ شهریور، كوچه شهیدان كاظمی‌نژاد با حفظ نام قبلی به نام حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی نامگذاری شود.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: با عنایت به پیشنهاد نماینده شورای اسلامی شهر همدان، مقرر شد كوچه حاج مصطفی واقع در بلوار زینبیه به نام شهید حاج مصطفی قاسمی اصلاح و نامگذاری شود.

ارسال دیدگاه شما