• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
  • اِلأَربِعا ٢٩ شوال ١٤٤٥
  • Wednesday 8 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 72558 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۷/۱ - 13:52
رفع یكی از نیازهای اساسی بخش بهداشت و درمان با همت نفتی ها

رفع یكی از نیازهای اساسی بخش بهداشت و درمان با همت نفتی ها

آيين افتتاح بخش راديولوژي بيمارستان امام خميني (ره) صنعت نفت مسجدسليمان صبح امروز برگزار شد .

آيين افتتاح بخش راديولوژي بيمارستان امام خميني (ره) صنعت نفت مسجدسليمان صبح امروز برگزار شد .

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان ، اين مراسم صبح امروز با حضور قباد ناصري مديرعامل و ساير اعضاي هيأت مديره به همراه منصور فولادي رييس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسليمان برگزار شد .

مديرعامل شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان طي سخناني در اين مراسم با تقدير از زحمات و خدمات دست اندركاران بخش بهداشت و درمان صنعت نفت و تلاش هايي كه در جهت انگيزش بخشي به كاركنان اين صنعت صورت مي دهند گفت : افزايش سطح كيفي خدمات كه با بهبود فيزيكي ساختمان هاي موجود و بكارگيري دستگاه هاي جديد صورت گرفته مويد اهتمام مجموعه بهداشت و درمان در جهت رضايت مندي است .

رييس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسليمان نيز طي سخناني با تقدير از حمايت ها و پشتيباني هاي شركت بهره برداري نفت و گاز مسجدسليمان گفت : بدور از انصاف است اگر نگوييم توفيقات حاصل شده مرهون و مديون توجه ويژه جناب مهندس ناصري و مجموعه ي خدوم اين شركت به بخش بهداشت و درمان است .

دكتر منصور فولادي افزود : دستگاه راديولوژي كه يكي از نيازهاي اساسي اين بيمارستان بوده با عنايت ويژه مديرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هزينه اي بالغ بر 10 ميليارد ريال خريداري و با همكاري مجموعه مديريت خدمات شركت نفت و گاز مسجدسليمان در مدت زمان 14 روز نصب و آماده بهره برداري گرديده است .

وي افزود : اين دستگاه در مقايسه با دستگاه هاي راديولوژي از تكنولوژي و دقت بالاتري برخوردار است و با توجه به افزايش كيفيت تصاوير كه قابليت ارسال از طريق سيستم پكس را هم دارا مي باشد امكان تشخيص دقيق تر و صحيح تري را به پزشك مي بخشد .

 

ارسال دیدگاه شما