• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٠ ذو القعده ١٤٤٥
  • Saturday 18 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 73359 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۸/۱۴ - 11:00
 فریاد مرگ بر آمریکا در قشم طنین انداز شد

فریاد مرگ بر آمریکا در قشم طنین انداز شد

بار دیگر 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی فرارسید و دنیا همچنان شاهد جلوه ای از هم نوایی و همدلی مردم سراسر ایران اسلامی بویژه دانش آموزان و دانش جویان سراسر ایران اسلامی از جمله جزیره قشم هستند که با شور و شعور انقلابی خود بر ادامه راه شهدا تاکید دارند.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد قشم: دانش آموزان و دانشجویان جزیره قشم امروز با حضور معنادار خود در آئین راهپیمایی 13 آبان 1396، با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت خود از آرمان های انقلابی حضرت  امام خمینی (ره) و رهبرمعظم انقلاب را به گوش جهانیان رساندند.

در این مراسم، امام جمعه موقت قشم گفت: دانش آموزان جزیره قشم و دیگر دانش آموزان کشورمان ادامه دهندگان راه دانش آموزانی هستند که در دوران ابتدایی انقلاب با فریادهای مرگ بر آمریکا، جنایات بیشمار شیطان بزرگ را افشا می کردند.

حجت الاسلام سعید آزادی گفت: امروز فرزندان ایران اسلامی گرد هم آمده اند تا بار دیگر سیاست های آمریکا جنایتکار به عنوان دشمن اصلی بشریت را محکوم کنند.

به گفته وی، آمریکای جنایتکار در همه جریان های ضد انقلاب اسلامی ایران از جمله کودتای 28 مرداد 1332، شهادت دانش آموزان و دانشجویان در همان سال، طراحی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343 و آغاز جنگ تحمیلی توسط صدام نقش اساسی داشته است.

 امام جمعه موقت قشم، از طرح کودتای نظامی نوژه در دوران انقلاب، حمله شیمیایی رژیم بعث عراق در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل و همچنین شهادت روز گذشته مرزبانان کشورمان به عنوان بخش دیگری از خیانت های سردمداران کاخ سفید علیه انقلاب اسلامی ایران نام برد.

او گفت: تسخیر لانه جاسوسی نشان داد که آمریکا در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و مسئولان آمریکایی  نه تنها از اقدامات جنایتکارانه خود طی این سال ها پشیمان نشده اند بلکه همچنان با سیاست های ظالمانه خود در پی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران هستند.

آزادی بیان داشت: مردم ایران تحت رهبری های خردمندانه مقام عظمای ولایت با وحدت و همدلی در مقابل همه دسیسه ها ایستاده اند و امروز دانش آموزان و دانشجویان در کنار همه مردم آمده اند تا با رهبرشان در ادامه راه استکبار ستیزی پیمانی دوباره ببندند.

در این مراسم قطعنامه سراسری روز 13 آبان توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد و آدمک ترامپ هم به آتش کشیده شد.

13 آبان در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، روز دانش آموز، سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

 

ارسال دیدگاه شما