• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٩ ذو القعده ١٤٤٥
  • Friday 17 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 94860 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - 12:44
پرداخت ٤ میلیارد تومان هدیه ازدواج به بیمه شدگان در سالجاری/افتتاح شعبه شبانکاره
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست خبری مطرح کرد:

پرداخت ٤ میلیارد تومان هدیه ازدواج به بیمه شدگان در سالجاری/افتتاح شعبه شبانکاره

در حال حاضر دو شعبه تامین اجتماعی استان استیجاری هستند که در دهه فجر ساختمان شعبه شبانکاره افتتاح خواهد شد، ضمن اینکه زمینی برای احداث ساختمان تامین اجتماعی عسلویه نیز در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: تا دی ماه امسال، ٤ میلیارد تومان به عنوان هدیه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی استان پرداخت شده است.

به گزارش آفتاب صبح و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یونس خسروانی، مدیرکل تامین اجتماعی بوشهر در نشست خبری مشترک با مدیر درمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف این سازمان رضایت مردم و ایجاد رفاه بیشتر است، گفت: تامین اجتماعی بوشهر در بخش بیمه ای و درمانی بالغ بر ٧٢٥ میلیارد تومان در سال هزینه می کند که بالاتر از اعتبارات عمرانی مصوب برای بوشهر در بودجه می باشد و تلاش می شود سهم استان از اعتبارات این سازمان افزایش یابد.

خسروانی ادامه داد: تا پایان دی ماه تنها در در بخش بیمه‌ای ٣٤٠ میلیارد تومان در بوشهر هزینه شده است.

وی با اشاره به این که تامین اجتماعی ماهانه بیش از ٨ هزار و ٢٠٠ میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان هزینه می‌کند، اضافه کرد: تامین اجتماعی از هیچ ارگان دولتی و غیردولتی کمک مالی دریافت نمی‌کند و تمام هزینه کردهای تامین اجتماعی از محل درآمدهای این سازمان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، خدمات بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی و درمانی را از مهمترین وظایف تامین اجتماعی در قبال بیمه شدگان دانست.
خسروانی تصریح کرد: تا پایان دی ماه ٣١ میلیارد تومان مستمری بیمه بیکار پرداخت شده که شامل ٢٥٠٠ نفر مشمول است.

وی ادامه داد: تا پایان دی ماه امسال، ٤ میلیاردتومان نیز هدیه ازدواج به بیمه شدگان پرداخت شده است.
خسروانی خاطر نشان کرد: در طول ١٠ ماه امسال  ١٧٣ میلیارد تومان مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه ما هیچ محدودیتی برای بیمه هنرمندان نداریم، اظهار داشت: نویسندگان، هنرمندان و پدیدآورندگان کتاب و آثار هنری می توانند با نام نویسی از طریق صندوق هنرمندان وزارت ارشاد و یا بصورت بیمه مشاغل آزاد نسبت به تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تامین اجتماعی اقدام کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در خصوص بیمه ی مطبوعات تا سقف ٥ نفر مشمول هستند که ماهانه لیست بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی تحویل می دهند.

خسروانی از استقرار ١٥ شعبه این اداره در نقاط استان بوشهر خبر داد و افزود: بیش از ٨٠ درصد جمعیت استان زیرپوشش تامین اجتماعی هستند.

وی افزود: در حال حاضر دو شعبه تامین اجتماعی استان استیجاری هستند که در دهه فجر ساختمان شعبه شبانکاره افتتاح خواهد شد، ضمن اینکه زمینی برای احداث ساختمان تامین اجتماعی عسلویه نیز در نظر گرفته شده است.

خسروانی در پاسخ به سوالی پیرامون جانمایی و نوع خدمات دهی دفاتر کارگزاری بیمه تامین اجتماعی استان گفت: در راستای برون سپاری خدمات تامین اجتماعی و کاهش مراجعه به شعب، ٥ دفتر کارگزاری در استان فعال است که دو دفتر در شهر بوشهر است. ضمن اینکه دفاتر کارگزاری دشتستان و گناوه فعال خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما