• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218490 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - 12:33
احسان مقدم مدیرعامل جدید بن‌رو سایپا شد
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا معرفی کرد

احسان مقدم مدیرعامل جدید بن‌رو سایپا شد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، احسان مقدم را به سمت مدیرعاملی شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت خودرو (بن‌رو) منصوب کرد.

با حکم محمدعلی تیموری، مدیرعامل  گروه خودروسازی سایپا احسان مقدم یکی از مدیران با سابقه صنعت خودروسازی کشور به سمت مدیرعاملی شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت خودرو(بن‌رو) منصوب شد.

 

احسان مقدم فارغ‌التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه تهران است و پانزده سال سابقه حضور در صنعت ریلی، ناوگان مترو و بخش‌های مختلف خودروسازی کشور را در کارنامه خود دارد. سابقه مدیریت در شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جمله سوابق سکاندار جدید شرکت خودروسازی بن رو است.

 

حضور در رده‌های مدیریتی شرکت زامیاد، سایپا پرس، عضویت در هیئت مدیره و قائم مقامی شرکت ایندامین سایپا، مدیرعاملی و نایب رئيسی شرکت توسعه بازرگانی برنا و مدیرعاملی و نایب رئيسی شرکت تجارت الکترونیک خودرو‌ تابان تاخت هم از دیگر سوابق مقدم به شمار می‌رود.

 

شرکت خودروسازی بن‌رو سایپا یکی از مجموعه‌های گروه خودروسازی سایپا است که با بهره‌گیری از دانش بومی و استفاده از توان متخصصان داخلی در کارخانه‌ای به وسعت ۳۶۰ هزارمترمربع در شهر ساوه و با دارا بودن زیرساخت و سالن‌های تولیدی کم‌نظیر در بدنه‌سازی، رنگ و مونتاژ برخی محصولات سایپا را همچون وانت سایپا  تولید می‌کند

ارسال دیدگاه شما