• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228642 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۹ - 15:46
با آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ ۷۱۶ نفر از نعمت آب برخوردار شدند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد

با آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ ۷۱۶ نفر از نعمت آب برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه با آبرسانی به روستای یارمجه‌باغ ۷۱۶ نفر از نعمت آب برخوردار شدند، گفت: حدود ۳ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با تاکید بر تامین آب شرب پایدار برای روستای یارمجه‌باغ در شهرستان رزن با همکاری امور آب و فاصلاب شهرستان رزن، اهالی این روستا و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد: جهت آبرسانی به این روستا، طراحی و اتصال مجتمع بزرگ خورونده به روستای یارمچه‌باغ با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته بود.

 

بختیاری‌فر با بیان اینکه در این پروژه چهار و نیم کیلومتر خط انتقال آب از روستای غینرجه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است، عنوان کرد: ۳ میلیارد تومان بابت حفر، تجهیز و فنس‌کشی چاه‌ جهت آبرسانی به این پروژه هزینه شده و عملیات ساخت مخزن ۲۰۰ مترمکعبی با دو کیلومتر اصلاح خط انتقال و یک کیلومتر توسعه شبکه توزیع در این پروژه انجام شده است.

 

وی با اشاره به لایروبی پنج چشمه و حفر دو چاه توسط اهالی این روستا، بیان کرد: ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ به صورت امانی و از منابع داخلی امور آب و فاصلاب شهرستان رزن با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان صورت گرفته است.

 

به گفته این مقام مسئول، با انجام این پروژه ۷۱۶ نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

ارسال دیدگاه شما