• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218567 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 12:39
کسب رتبه برتر کشور در تکمیل نقاط حادثه‌خیز توسط راهداری همدان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان اعلام کرد

کسب رتبه برتر کشور در تکمیل نقاط حادثه‌خیز توسط راهداری همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از کسب رتبه برتر کشور در تکمیل نقاط حادثه‌خیز مورد تعهد توسط این اداره کل خبر داد و گفت: ۱۰ نقطه حادثه‌خیز مازاد نیز تا پایان سال به طور کامل رفع خواهد شد.

مهرداد آهکی، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر کسب رتبه برتر کشور در رفع و تکمیل نقاط حادثه‌خیز مورد تعهد سال جاری توسط این اداره کل، اظهار کرد: امسال رفع ۲۱ نقطه حادثه‌خیز از ۵۲ نقطه مصوب جزء تعهد اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان تا پایان سال جاری بود که توانستیم با تلاش‌های جهادی علاوه بر رفع کامل ۲۱ نقطه مورد تعهد طی ۹ ماهه سال جاری، ۱۰ نقطه حادثه‌خیز مازاد نیز تا پایان سال به طور کامل رفع خواهد شد.

 

آهکی بیان کرد: از جمله نتیجه موثر رفع نقاط حادثه‌خیز در استان، کاهش ۳۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ایام اربعین، کسب رتبه دوم کشور در کاهش مصدومین، کاهش ۱۲ درصدی تصادفات نسبت به مدت مشابه سال قبل در طی ۱۰ ماهه امسال است.

 

وی خاطرنشان کرد: در محورهای استان همدان ۵۲ نقطه حادثه‌خیز مصوب شناسایی شده است و این اداره کل در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در اسرع وقت نسبت به رفع تمامی این نقاط اقدام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه شما