• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218589 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ - 20:29
بهره‌برداری از ۲۰۶ طرح در استان همدان طی دهه فجر
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اعلام کرد

بهره‌برداری از ۲۰۶ طرح در استان همدان طی دهه فجر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بهره‌برداری از ۲۰۶ طرح در حوزه برق در این استان طی دهه فجر، گفت: عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال نیز آغاز خواهد شد.

علی سهرابی‌بیدار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد مشترکین برق استان ۸۲۸ هزار و ۵۳۰ اشتراک است؛ این در حالی است که مطابق آمار این میزان در ابتدای انقلاب، ۸۳ هزار و ۳۳۶ مشترک بوده است.

 

سهرابی‌بیدار با اشاره به رشد و توسعه استان همدان از ابتدای دولت سیزدهم، بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا به حال ۴۷ هزار مشترک به مشترکین استان همدان اضافه شده و تا کنون توفیق خدمات‌رسانی را به مردم داشته‌ایم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۴هزار کیلووات ساعت تا پایان سال به مردم تحویل داده خواهد شد، اضافه کرد: در ابتدای انقلاب ۱۸۶هزار ساعت کیلو وات انرژی به مردم تحویل داده می‌شد.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: ۲۰۶ طرح در حوزه برق‌رسانی با اعتباری بیش از ۴ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال همزمان با دهه مبارک فجر در سراسر استان به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سهرابی‌بیدار از آغاز عملیات اجرایی ۳۰ پروژه با ۸۶۰ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ۹ پروژه در ملایر، چهار پروژه در همدان، چهار پروژه در کبودراهنگ، ۱۰ پروژه در درگزین و سه پروژه در رزن در ایام دهه فجر آغاز می‌شود که تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه شبکه‌های فشار ضعیف ۱۶ پروژه، نیرورسانی به مشترکان جدید ۱۳ پروژه، پست‌های هوایی ۴۵ پروژه، بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر  ۹ پروژه و در حوزه هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری ۹ پروژه به اتمام رسیده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به افزایش و ارتقای بهره‌وری، عنوان کرد: ۳۷ هزار ساعت دوره آموزشی برگزار شد و همچنین این شرکت در جشنواره شهید رجایی دوسال پیاپی جز دستگاه‌های برتر اعلام شده است.

 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان به به یک هزار و ۲۰۷ نقطه حادثه‌خیز اشاره کرد و گفت: در ۳۰۰ برنامه استانی و جشنواره مشارکت داشتیم تا حتی یک پیام را به مردم بدهیم یا یک پیام از آن‌ها دریافت کنیم.

ارسال دیدگاه شما