• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228649 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ - 10:55
نصب ۵۳۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان همدان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد

نصب ۵۳۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به نصب ۵۳۲ فقره انشعاب آب و فاضلاب در پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان، گفت: برآورد ریالی آبفا برای ایجاد و احداث تاسیسات آب و فاضلاب پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان ۱۶ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال است.

به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه ۲۷۲ فقره انشعاب آب و ۲۶۰ فقره انشعاب فاضلاب برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان نصب شده است، اظهار کرد: تاکنون ۵۱ پروژه نهضت ملی مسکن در ۳۲ شهر از طرف اداره کل مسکن و شهرسازی استان برای ما تعریف شده که شامل ۶۰ هزار و ۴۴۶ واحد است.

 

بختیاری‌فر با بیان اینکه برآورد ریالی آبفا برای ایجاد و احداث تاسیسات آب و فاضلاب این پروژه‌ها ۱۶ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال است، عنوان کرد: بر اساس توافق‌های صورت گرفته و مصوبه شورای عالی مسکن کشور، منابع مالی این پروژه‌ها از محل اعتبارات داخلی وزارت نیرو، صندوق ملی مسکن و سازمان برنامه و بودجه، تأمین می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه تا کنون ۱۴۵ میلیارد ریال اعتبار جذب و هزینه شده است، ادامه داد: توافق‌نامه سه جانبه بین دستگاه‌های مذکور نوشته شده و در حال انعقاد است.

 

این مقام مسئول در رابطه با تأسیسات مورد نیاز در این پروژه‌ها، تصریح کرد: ۲۷۳ کیلومتر شبکه توزیع آب، ۷۳ کیلومتر خط انتقال آب، ۲۲۰ کیلومتر شبکه انتقال فاضلاب، هشت باب مخزن با ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب و هشت ایستگاه پمپاژ، تأسیسات مورد نیاز ما برای اجرای تعهداتمان در این پروژه‌هاست.

ارسال دیدگاه شما