• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218603 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ - 03:49
پروژه آبرسانی به روستای کوهین به بهره‌برداری رسید
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد

پروژه آبرسانی به روستای کوهین به بهره‌برداری رسید

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای کوهین، گفت: این پروژه ظرف مدت چهار ماه و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای رفع مشکل آب شرب مردم احداث شد.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه در ششمین روز از دهه مبارک فجر عملیات آبرسانی به روستای کوهین شهرستان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید و ۵۶۱ خانوار از این پروژه بهره‌مند شدند، اظهار کرد: ۱۰.۵ کیلومتر خط انتقال از مجتمع عظیم دره با اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی ظرف مدت کم‌تر از چهار ماه، احداث شده تا مشکل تامین آب شرب مردم این روستا حل شود.

 

بختیاری‌فر با اشاره به اینکه تامین منبع آب شرب روستای کوهین از دغدغه‌های ما بود، بیان کرد: با انجام این پروژه، هزار و ۹۴۷ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم، بهره‌مند می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه اصلاح شبکه و ساخت مخزن برای این روستا نیز در دست اقدام است، ادامه داد: اجرای این پروژه باعث شد تا سه روستای دیگر که در مسیر قرار دارند نیز از آب شرب سالم برخوردار شوند.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: پروژه آبرسانی به روستای کوهین به معنای واقعی یک کار جهادی بود و توانستیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن ان را اجرا کنیم.

 

آیین بهره‌برداری از عملیات آبرسانی به روستای کوهین شهرستان کبودراهنگ، روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن‌ماه با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس و فرماندار کبودراهنگ برگزار شد.

ارسال دیدگاه شما