• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218553 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۷ - 12:16
پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خبر داد

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان، گفت: حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است و در صورت تامین در سال ۱۴۰۴ بهره‌برداری می‌شود.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در خصوص آخرین وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان از توابع شهرستان همدان، اظهار کرد: از ابتدای آغاز به ساخت این پروژه، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و این پروژه در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

بختیاری‌فر با بیان اینکه پساب خروجی این تصفیه‌خانه‌ها به صورت تقریبی با ورودی آن‌ها برابر است و به آب‌های سطحی تخلیه می‌شود، خاطرنشان کرد: ‌حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه لازم است و اگر اعتبارات در زمان معین به پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب روستای یلفان اختصاص پیدا کند، این تصفیه‌خانه سال ۱۴۰۴ بهره‌برداری می‌شود.

 

وی در رابطه با جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب، اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب در این روستا ۱۷۲ نفر است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دو تصفیه‌خانه فاضلاب روستایی «ارزانفود» و «سیمین» در استان فعال هستند، اضافه کرد: در حال ساخت و تکمیل پنج تصفیه‌خانه دیگر در روستاهای «ابرو» در شهرستان همدان، «حسین‌آباد ناظم» در شهرستان ملایر، «کرفس» در شهرستان درگزین، «آبرومند» در شهرستان بهار و «یلفان» در شهرستان همدان هستیم.

ارسال دیدگاه شما