• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218578 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - 23:25
۳۴ واحد صنعتی و معدنی طی دهه فجر در همدان افتتاح می‌شود
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد

۳۴ واحد صنعتی و معدنی طی دهه فجر در همدان افتتاح می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به افتتاح ۳۴ واحد صنعتی و معدنی طی دهه فجر، گفت: با راه‌اندازی این واحدها برای هزار و ۷۷۰ نفر از استان به صورت مستقیم و به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

احمد شانیان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ۳۴ واحد صنعتی و معدنی همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در نقاط مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: این طرح‌ها با حمایت دولت مردمی سیزدهم با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور مسئولان کشوری و استانی بهره‌برداری و به جمع صنایع استان اضافه می‌شود.

 

شانیان بیان کرد: با راه‌اندازی این واحدها برای هزار و ۷۷۰ نفر از جوانان، دانش‌آموختگان و افراد بومی استان به صورت مستقیم و به طور غیرمستقیم و برای سه هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این واحدها در زمینه کاغذ، دارو، ورق فولادی، مواد معدنی، پلاستیک، بتن و محصولات متنوعی را تولید و بخشی از نیازهای کشور را تامین می‌کنند و سهم به‌سزایی در کاهش واردات و خروج ارز خواهند داشت.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه بازگشت افزون بر ۱۱۰ واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید از دستاوردهای ارزشمند استان است، خاطرنشان کرد: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آئین احیا و بازگشت دوباره چند واحد تولیدی و صنعتی به چرخه تولید را به عنوان نمونه‌ای از این مجموعه برگزار خواهیم کرد.

 

مدیرکل صمت استان همدان تصریح کرد: با عنایت به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم رشد سریع اقتصادی اقدامات اثرگذاری با تدابیر استاندار همدان در حوزه تولید و تجارت انجام شده که تعدادی از آن‌ها در جشن چهل و پنج سالگی انقلاب راه‌اندازی و وارد چرخه تولید استان همدان می‌شود.

ارسال دیدگاه شما