• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٥ ذو القعده ١٤٤٥
  • Monday 13 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 71950 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۶/۵/۲۳ - 10:12
کلانتری علیه سد سازی وزارت نیرو

کلانتری علیه سد سازی وزارت نیرو

وفا تابش، مجری سد کارون ۳ گفت: با سابقه‌ای که از آقای کلانتری درمورد تبلیغ علیه سدسازی و علیه سد گتوند دارم، ممکن است سدسازی سخت‌تر هم شو.د

به گزارش آفتاب صبح؛ «انرژی امروز» در گفتگویی مشروح مطرح کرده که «درمورد صحت انتقادات مطرح شده علیه بیطرف و متهم دانستن وی با مواردی از جمله آبگیری سد کارون ۳ بدون مجوز زیست‌محیطی به سراغ یار قدیمی وی که از دوران دانشگاه با حبیب‌الله بیطرف همراه بوده، رفتیم؛ یاری که پس از بیطرف مجری سد کارون ۳ شد و پس از تکمیل آن به اجرای سدهای کارون۴ و بختیاری فراخوانده شد اما تغییر سیاست کشور و روی کار آمدن احمدی‌نژاد، وی را به بخش خصوصی علاقه‌مندتر کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی معتقدند انتخاب آقای بیطرف همزمان با کنار رفتن خانم ابتکار نشان از تغییر سیاست دولت نسبت به سدسازی دارد؛ آیا شما هم این موضوع را تایید می‌کنید؟ می‌گوید: فکر نمی‌کنم این گونه باشد به دلیل این که جانشین خانم ابتکار، آقای کلانتری است، با سابقه‌ای که از ایشان درمورد تبلیغ علیه سدسازی و علیه سد گتوند دارم، ممکن است سدسازی سخت‌تر هم شود. به دلیل این که خانم ابتکار خودش در دوره ریاست سازمان محیط زیست مجوز زیست‌محیطی بسیاری از این پروژه‌های مطرح را صادرکردند و بعید می‌دانم مشکلی با وزارت نیرو آقای بیطرف و خانم ابتکار می‌بود، شاید این مشکل با آمدن آقای کلانتری بیشتر باشد.

ارسال دیدگاه شما