• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • اِلأِثنين ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Monday 29 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 106246 | تاریخ مخابره: ۱۳۹۷/۵/۲۰ - 12:14
مدال آوران هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط استاندار همدان تقدیر شدند
در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان:

مدال آوران هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت توسط استاندار همدان تقدیر شدند

مدال آوران هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله کشوری با حضور استاندار و جمعی از مسئولین مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به اهمیت مسابقات ملی مهارت در خصوص پروش و شکوفایی استعدادهای نخبگان مهارتی عنوان کرد: این دوره از مسابقات در 33 رشته با حضور 512 شرکت کننده از 31 استان کشور در استان البرز برگزار شد.

وهب مختاران بیان کرد:تیم ملی مهارت استان همدان با 21 نفر شرکت کننده که شامل 2 دختر و 19 پسر نخبه بود در این دوره از رقابت ها حضور یافتند،که موفق به کسب 1 مدال طلا،4نقره،2برنزو 6 دیپلم افتخار شدند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت:مرتضی امیدی در رشته طراحی مهندسی مکانیک موفق به کسب مدال طلای این دوره از رقابت ها شد.

مختاران اضافه کرد:همچنین در رشته طراحی فضای سبز علی خدابنده لو و فرهاد اکبریان ،در رشته فناوری طراحی گرافیک محمد کلوندی و در رشته کاشی کاری دیوار و کف عرفان محمدی هدایت منش موفق به کسب مدال نفره شدند.

وی ادامه داد:امیر محمد ترکمانی در رشته جواهر سازی ،مهدی نجفی  جلالیه در رشته تاسیسات الکتریکی و حمید رضا وفرجینی در رشته اتصالات چوبی مدل برنز را از آن خود کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان تصریح کرد:نخبگان همدانی 6 دیپلم افتخار در رشته ای مختلف کسب کردند که شامل فاطمه طاهری در رشته خیاطی، سعید قنبری سمیع در کابینت سازی ،نیما حیدری در راهکارهای نرم افزاری برای تجارت الکترونیک ، امید عبدلی حسین آبادی در تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین ،محدثه بیات در رشته گل آرایی و امیر حسین حسنی تراش سی ان سی است.

مختاران ادامه داد:تیم ملی مهارت استان همدان در مجموع امتیازات کسب مدال بعد از استان های اصفهان ،تهران و آذربایجان شرقی رتبه چهارم کشور را کسب کرد.

در ادامه استاندار همدان آموزش های مهارتی را پل ارتباطی موثری بین جامعه و کارآفرینی دانست و گفت:با شناسایی نخبگان مهارتی ،ترسیم آینده اشتغال آنان سهل خواهد شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مشکل بزرگ امروز اشتغال می باشد اظهار داشت :این نخبگان می توانند با فکر باز و ایده های خلاقانه در امر کارآفرینی و اشتغال پایدار موثر واقع شوند.

در پایان این مراسم استاندار همدان لوح تقدیر و هدایای افتخارآفرینان مهارتی استان را به آنها اهدا کرد.

 

ارسال دیدگاه شما