• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218417 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۲۸ - 21:21
دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه از ۱۶ دی ماه برگزار می‌شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد

دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه از ۱۶ دی ماه برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ دی ماه خبر داد و گفت: کلیه هنرمندان و سرپرست گروه‌های موسیقی تا ۵ دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

هادی فیض‌منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: دومین جشنواره شب‌های موسیقی هگمتانه با تمرکز بر اجرای «گروه نوازی هنرمندان استان همدان» از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و انجمن موسیقی ایران شعبه همدان در هفت شب و در ۱۰ شهر استان همدان، به صورت کنسرت اجرا خواهد شد.

 

 

فیض‌منش بیان کرد: این جشنواره با هدف ایجاد شوق و انگیزه‌ بیشتر برای نوازندگان و آهنگسازان استان همدان و به منظور ارائه توانایی‌ها و داشته‌های خود و همچنین ایجاد بستری مناسب برای معرفی گروه‌های موسیقی سنتی، محلی و مقامی استان همدان به صورت همایشی و غیررقابتی و با شعار احیای فرهنگ و هنر اصیل موسیقی ایرانی و کرامت هنرمندان استان طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: تعامل سازنده و صمیمانه بین هنرمندان، علاوه بر پیشرفت و ارتقای جایگاه ایشان به معرفی انواع موسیقی فاخر به عموم مردم نیز یاری می‌رساند و از سوی دیگر باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود.

 

فیض‌منش عنوان کرد: کلیه هنرمندان و سرپرست گروه‌های موسیقی که تمایل به شرکت در این جشنواره را دارند لازم است تا تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به ارسال آثار گروه خود به نشانی دبیرخانه جشنواره واقع در همدان، بلوار آیت‌الله مفتح، مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، دفتر انجمن موسیقی استان همدان اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است، گروه‌های راه یافته به جشنواره در شهرستان خود اجرای برنامه خواهند داشت.

ارسال دیدگاه شما