• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218523 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱ - 19:46
آمادگی سینماهای همدان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد

آمادگی سینماهای همدان برای اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به آمادگی سینماهای همدان برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر، گفت: همدان همزمان با تهران میزبان این رویداد هنری است و از چهره‌های معروف نیز برای حضور در همدان دعوت خواهیم کرد.

هادی فیض‌منش، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه سینماهای همدان آماده اکران فیلم‌های سینمایی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر است، اظهار کرد: فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در همدان نیز همزمان با تهران اکران خواهد شد و اوایل هفته آینده با حضور هنرمندان و اهالی سینما و رسانه طی مراسمی پوستر چهل ‌و دومین جشنواره فیلم فجرامسال رونمایی می‌شود.

 

فیض‌منش در جلسه هماهنگی اکران فیلم‌های این رویداد هنری در همدان، بیان کرد: همدان نیز میزبان این رویداد هنری است و به زودی تبلیغات جشنواره در تابلوهای شهری و بیلبوردها نصب و پوستر و بلیت تماشای فیلم‌ها منتشرخواهد شد.

 

وی ادامه داد: جشنواره فیلم فجر برای سینماهای استان، اتفاقی نویدبخش است و سینماهای فلسطین، پردیس سینمایی مهرقدس و سینما فرهنگ آماده همکاری برای اکران فیلم‌ها هستند.

 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که جشنواره فیلم فجر امسال از سال گذشته پر رونق‌تر خواهد بود و از چهره‌های معروف هنری نیز برای حضور در همدان دعوت خواهیم کرد.

 

گفتنی است، چهل و دومین جشواره بین‌المللی فیلم فجر به دبیری مجتبی امینی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما