• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218471 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - 10:31
دو دستگاه گنج‌یاب در تویسرکان کشف و توقیف شد
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان اعلام کرد

دو دستگاه گنج‌یاب در تویسرکان کشف و توقیف شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان با اشاره به کشف و توقیف دو دستگاه گنج‌یاب در این شهرستان، گفت: با تعامل انجام شده، با سوداگران و تخریب‌کنندگان آثار تاریخی برخورد خواهد شد.

اسحاق ترکاشوند، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تویسرکان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دو دستگاه گنج‌یاب در شهرستان تویسرکان توقیف و کشف شد، اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی، پیگیری یگان حفاظت و همکاری حراست اداره کل و در ایست و بازرسی پاسگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان و تفتیش یک خودرو در صبح روز سه‌شنبه، ۱۹ دی ماه یکی از این دستگاه‌ها کشف و با دستور مقام قضایی ضبط و توقیف شد.

 

ترکاشوند بیان کرد: یکی دیگر از دستگاه‌های مکشوفه با همکاری پلیس اطلاعات و اماکن شهرستان و اشراف اطلاعاتی نیز در روز دوشنبه، ۱۸ دی ماه کشف و با دستور مقام قضایی ضبط شد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: با تعامل انجام شده بین عوامل یگان حفاظت و حراست اداره کل میراث فرهنگی، دادگستری و انتظامی شهرستان و نیز تاکیدات ریاست دادگستری و دادستان شهرستان تویسرکان بر حفاظت و صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان، با سوداگران و تخریب‌کنندگان آثار تاریخی برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما