• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218458 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - 14:23
همدان باید به بهترین نحو در نمایشگاه گردشگری معرفی شود
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اعلام کرد

همدان باید به بهترین نحو در نمایشگاه گردشگری معرفی شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اینکه همدان باید به بهترین نحو در نمایشگاه گردشگری معرفی شود، گفت: بهره‌برداری اقتصادی از صنعت گردشگری وظیفه سازمان‌ها، ادارات و مدیران آن‌ها است و باید به آن به عنوان یک کل نگاه کنیم.

محسن معصوم‌علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با بیان اینکه بهره‌برداری اقتصادی از صنعت گردشگری وظیفه سازمان‌ها، ادارات و مدیران آن‌ها است و باید به آن به عنوان یک کل نگاه کنیم و هم‌صدا شویم، اظهار کرد: گردشگری با سازمان‌هایی مانند ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، صمت و فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتباطی تنگاتنگ دارد و همه با هم می‌توانند جذب و ماندگاری مسافر را رقم بزنند.

 

معصوم‌علیزاده با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه محور تاریخ و تمدن با استان‌های همجوار در هفته گذشته، بیان کرد: پس از این، نگاه ما به گردشگری تنها به همدان نیست و منطقه غرب کشور را در نظر می‌گیریم و امسال همدان در نمایشگاه گردشگری باید روی فعالان این حوزه تأثیرگذار باشد و تبادل اطلاعات انجام شود؛ همچنین در حوزه سرمایه‌گذاری در نمایشگاه نیز باید فعالیت داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه دو کاروانسرای جهانی همدان و هگمتانه دیگر ظرفیت‌های مهم همدان در نمایشگاه هفدهم هستند، افزود: پتانسیل‌های استان در حوزه گردشگری سلامت باید ویژه معرفی شود؛ بنابراین در جذب توریست سلامت باید در ذهن مخاطب اثرگذار باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همدان باید به بهترین نحو در نمایشگاه گردشگری معرفی شود، اظهار کرد: سمفونی همدان در حوزه گردشگری را باید با همدلی بنوازیم تا در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

معصوم‌علیزاده با بیان اینکه هزینه‌کرد در حوزه تبلیغات گردشگری، سرمایه‌گذاری در این حوزه است، گفت: حضور دانشجویان بین‌الملل در غرفه همدان می‌تواند تأثیر خوبی بر جذب گردشگر خارجی داشته باشد؛ علاوه بر این، استفاده از فناوری‌های نوین در معرفی همدان تأثیر به سزایی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه شما