• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218563 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۹ - 11:58
کشف ۵ دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی متخلف در همدان
فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان خبر داد

کشف ۵ دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی متخلف در همدان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از کشف ۵ دستگاه فلزیاب از یک واحد صنفی متخلف در همدان خبر داد و گفت: هرگونه فعالیت در حوزه تبلیغات، خرید و فروش بدون هماهنگی وزارت متبوع و نظارت یگان حفاظت استان همدان غیر قانونی است.

جواد خدامرادی، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر اطلاعات واصله و رصد فضای مجازی، یگان حفاظت میراث فرهنگی استان همدان با تعامل و همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فراجای استان یک واحد صنفی متخلف که به صورت غیرقانونی اقدام به خرید و فروش دستگاه‌های فلزیاب می‌کرد را  شناسایی و ضمن بازدید از واحد صنفی مربوطه، تعداد پنج دستگاه فلزیاب و متعلقات آن را کشف و ضبط کرد.

 

خدامرادی با بیان اینکه این متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت شد، اضافه کرد: کلیه افراد متقاضی و اشخاص حقیقی و حقوقی، برای دریافت اعطای مجوز و خرید و فروش هرگونه فلزیاب می‌بایست از وزارت میراث فرهنگی کشور که متولی آن یگان حفاظت کشور است مجوز قانونی اخذ کنند.

 

وی ادامه داد: هرگونه فعالیت در حوزه تبلیغات، خرید و فروش برابر با دستور العمل‌های ابلاغی بدون هماهنگی وزارت متبوع و نظارت یگان حفاظت استان همدان غیر قانونی بوده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه شما