• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218315 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۷/۸ - 22:22
دومین دوره جشن «مهر سینمای ایران» در همدان برگزار می‌شود
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد

دومین دوره جشن «مهر سینمای ایران» در همدان برگزار می‌شود

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در همدان، گفت: «سفیران سینما» با همکاری انجمن سینمای جوان در این هفته شروع به کار می‌کند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی فیض‌منش، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری دومین جشن مهر سینمای ایران در همدان خبر داد و اظهار کرد: این جشن دهم مهر ماه ساعت چهار عصر در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی همدان با حضور مسئولان آغاز به کار می‌کند.

فیض‌منش بیان کرد: دومین جشن مهر سینمای ایران با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در سینمای استان و توجه ویژه به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم، تکریم سینماگران پیشکسوت و فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان شاخص استان‌ به مناسبت روز ملی سینما پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: جشن «مهر سینمای ایران» در همدان در شب میلاد پیامبر (ص) برگزار می‌شود و در این برنامه از فعالان و پیشکسوتان عرصه سینمایی استان تجلیل می شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از حضور همه علاقه‌مندان و فعالان عرصه سینمایی استان در این جشن خبر داد و خاطرنشان کرد: مهمان ویژه این برنامه «مهران احمدی» از بازیگران پیشکسوت، فعال و کارگردان مطرح کشوری است.

این مقام مسئول ادامه داد: به طور همزمان یکی از فیلم‌های مهران احمدی که خود کارگردان و بازیگر بوده با گویش همدانی پخش و از وی نیز تجلیل می‌شود. فیض‌منش عنوان کرد: در هفته «مهر سینمای ایران» نقد و بررسی فیلم در شهرستان ملایر و تویسرکان (سینماهای این شهرها فعال است) پیش‌بینی شده و از فعالان عرصه سینما در مراسم‌های جداگانه تجلیل به‌عمل می‌آید.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از اعلام شروع به کار «سفیران سینما» با همکاری انجمن سینمای جوان در این هفته خبر داد و گفت: سفیران سینما دانش‌آموزان علاقه‌مند به عرصه سینما هستند که با انجمن سینمای جوان مرتبط می‌شوند و در طول سال هم در این حوزه فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه شما