• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218464 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - 21:12
تصویب ۴ طرح فناور و نوآورانه در مركز رشد صنایع‌دستی سفال و سرامیک لالجین
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالجین خبر داد

تصویب ۴ طرح فناور و نوآورانه در مركز رشد صنایع‌دستی سفال و سرامیک لالجین

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالجین با اشاره به تصویب ۴ طرح فناور و نوآورانه در مركز رشد صنایع‌دستی سفال و سرامیک لالجین، اهداف مرکز رشد جامع واحدهای فناور را تشریح کرد.

مصطفی پاشایی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لالجین اظهار کرد: در پنجمین جلسه شورای پذیرش مركز رشد صنایع‌دستی و سفال و سرامیک لالجین در سال ۱۴۰۲ به منظور بررسی درخواست پذیرش طرح‌های نوآورانه و فناور در مركز رشد لالجین، با حضور اعضاء اصلی شورا در محل سالن جلسات دبیرخانه شهر جهانی سفال این جلسه برگزار شد.

 

پاشایی بیان کرد: در این جلسه درخواست چهار طرح فناور و نوآورانه  بررسی شد که در نهایت پس از ارزیابی و بررسی‌های انجام شده با رای و نظر اعضاء شورا، یک طرح در مرحله پیش رشد، دو طرح در مرحله کانونی  و یک طرح در مرحله رشد پذیرش شدند.

 

وی با اشاره به اهداف مرکز رشد جامع واحدهای فناور، خاطرنشان کرد: حمایت و تشویق افراد صاحب ایده فناورانه به سمت ایجاد شرکت‌های کوچک و متوسط، ایجاد زمینه‌ شکوفایی و حمایت از خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی در استان، حمایت از ایجاد شرکت‌هایی که با شناسایی مزیتها و توانمندی‌های محلی، به توسعه مشاغل و تولید و فروش محصولات آن‌ها کمک کند از جمله اهداف این مراکز است.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: بسترسازی جهت ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای جذب کارآفرینان و دانش‌آموختگان دانشگاهی، تأمین مکان، تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای رشد کیفی شرکت‌های کوچک و متوسط تجاری از جمله دیگر اهداف این مراکز است.

ارسال دیدگاه شما