• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218345 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۴ - 22:24
جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند، اقبال به کتاب را کم کرده است
فرماندار همدان اعلام کرد

جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند، اقبال به کتاب را کم کرده است

فرماندار همدان با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های کتابخوانی در حال انجام است، گفت: جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند، اقبال به کتاب را کم کرده است.

مسلم مخفی، فرماندار همدان در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، اظهار کرد: از آنچه در غزه رخ داده غمگین هستیم و هیچ اقدامی نمی‌توانست به این شکل ماهیت رژیم جعلی صهیونیستی را نشان دهد که جامعه جهانی، مردم مسلمان و کل بشریت از آن مطلع هستند.

مخفی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه زیرساخت‌های کتابخوانی در استان در حال انجام است، عنوان کرد: ساخت کتابخانه، تامین کتاب و دسترسی‌پذیری آن به خوبی در حال انجام است؛ گرچه مسئله مهم رغبت به کتاب است که جذابیت فضای مجازی و تلفن هوشمند اقبال به کتاب را کم کرده است.

وی ادامه داد: باید کتابخوان کردن افراد را از مدارس شروع کنیم و هنرمندانه به تبیین اهمیت کتابخوانی، معرفی خوب کتاب و تبلیغ آن پرداخته شود.

فرماندار همدان با تاکید بر در پیش بودن انتخابات، گفت: اهمیت مشارکت مردم در انتخابات، مجلس شورای اسلامی و انتخاب اصلح باید در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات برای مردم تبیین شود.

هزار و ۳۰۰ برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی سطح استان همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه با شعار «آینده خواندنی است» برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه شما