• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 228639 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۲/۸ - 16:13
اختصاص ۱۱ میلیارد برای تعمیر و مرمت مساجد تاریخی همدان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان اعلام کرد

اختصاص ۱۱ میلیارد برای تعمیر و مرمت مساجد تاریخی همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان با اشاره به اختصاص ۱۱ میلیارد برای تعمیر و مرمت مساجد تاریخی همدان از ابتدای سال، گفت: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه بین راهی و نصب تابلوهای راهنمای سرویس بهداشتی در سطح استان از اقدامات این اداره کل در حوزه شورای اقامه نماز استان بود.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، محمدحسین خورشیدی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در ششمین جلسه شورای اقامه نماز همدان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری  با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال مساجد تاریخی همدان تعمیر و مرمت شدند، اظهار کرد: در سال جاری در راستای فعالیت‌های شورای اقامه نماز اداره کل، سه نشست تخصصی ویژه اقامه نماز و دو نشست تخصصی در حوزه مدیریت برای کارکنان این اداره کل در همدان برگزار شده است.

 

خورشیدی بیان کرد: ساماندهی ۱۷۰ سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی و نصب تابلوهای راهنمای سرویس بهداشتی در سطح استان از دیگر اقدام‌های این اداره کل در حوزه دستور کاری شورای اقامه نماز استان بوده است.

 

وی اضافه کرد: برگزاری نشست مدیریت نماز ویژه مدیران، تبلیغات مناسبت‌های مذهبی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.

 

در پایان این نشست از سه برگزیده مسابقه کتابخوانی در بین کارکنان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه شما