• ۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
  • اِجُّمعَة ٢٤ شوال ١٤٤٥
  • Friday 3 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218364 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۸/۲۸ - 21:38
از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌های استان خودداری کنید
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان خبر داد

از تردد و اتراق در اطراف رودخانه‌ها و مسیل‌های استان خودداری کنید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان ماه، گفت: تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه‌ها، مسیل‌ها، حاشیه سدها به طور جد خودداری کنند.

رضا اخلاص‌مند، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت که با موضوع مدیریت سیلاب‌های احتمالی برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی جهانی هواشناسی و مدل‌های بارش و روان آب مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز سه‌شنبه، ۳۰ آبان با مخاطره رگبار شدید باران، آب‌گرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها همراه خواهد شد.

اخلاص‌مند با بیان اینکه مردم از تردد و اتراق در منطقه‌های پرخطر و همچنین از چرای دام در این مناطق جدا خودداری کنند، عنوان کرد: سدهای هشت‌گانه استان همدان از نظر پایداری و کنترل سیلاب‌های احتمالی وضعیت مطلوبی دارند اما احتمال طغیان رودخانه‌ها به دلیل بارش‌ها وجود داشته و تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه‌ها، مسیل‌ها، حاشیه سدها به طور جد خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها در نیمه جنوبی استان بیشتر است، ادامه داد: با توجه به ماهیت فصل پاییز هر لحظه امکان بارش‌های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه‌ها وجود دارد.

اخلاص‌مند خاطرنشان کرد: نیروهای شرکت آب منطقه‌ای در حال آماده‌باش هستند و در صورت کسب اطلاع در سریع‌ترین زمان ممکن به محل بروز حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما