• ۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
  • اِسَّبِت ١٨ شوال ١٤٤٥
  • Saturday 27 Apr 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218519 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۱/۱ - 12:53
شیفت‌بندی کارکنان مناطق چهارگانه و سازمان‌های شهرداری همدان از اول بهمن ماه
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان خبر داد

شیفت‌بندی کارکنان مناطق چهارگانه و سازمان‌های شهرداری همدان از اول بهمن ماه

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان با اشاره به شیفت‌بندی کارکنان مناطق چهارگانه و سازمان‌های شهرداری همدان از اول بهمن ماه، گفت: همکاران ما از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به صورت شیفتی در محل خدمت حضور خواهند یافت.

مجتبی حمزه‌رستگار، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری همدان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال و لزوم جمع‌بندی ماموریت‌های مشخص شده برای هر یک از معاونت‌ها و مناطق و با عنایت به حجم مراجعات ارباب رجوع در حوزه‌های مختلف شهرداری در ماه‌های منتهی به پایان سال برنامه‌ریزی لازم برای شیفت کاری کارکنان جهت ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان صورت گرفته شده است.

 

حمزه‌رستگار با تاکید بر ارائه خدمات اداری و نیاز به حضور كاركنان در بعد از ساعات اداری، بیان کرد: ترتیبی اتخاذ شده تا همكاران حوزه‌های نوسازی، درآمد، شهرسازی، املاک و سایر حوزه‌ها به تشخیص مدیر مربوطه در مناطق و حوزه‌های ستادی (مدیریت درآمد و املاک) و معاونت‌ها به تناسب اهمیت كاری هر واحد بعد از ساعات اداری از ابتدای بهمن ماه تا پایان سال جاری، به صورت نوبت‌بندی از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محل خدمت حضور داشته و نسبت به ارائه خدمات اقدام لازم صورت پذیرد.

 

وی افزود: مسئولین منابع انسانی حوزه‌ها موظف به تهیه برنامه ساعت كار و شیفت‌بندی و نظارت و ارائه گزارش مستمر حضور كاركنان حاضر به معاونت برنامه‌ریزی هستند.

ارسال دیدگاه شما