• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • اِلخَميس ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 2 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218389 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۹/۹ - 09:44
کسب نمره قبولی ۶۸ درصد از مهارت‌آموختگان مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای طی ۸ ماه نخست سال جاری
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اعلام کرد

کسب نمره قبولی ۶۸ درصد از مهارت‌آموختگان مراکز فنی‌و‌حرفه‌ای طی ۸ ماه نخست سال جاری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بیش از ۴۲ هزار نفر در ۸ ماه نخست سال جاری در آزمون‌های این مرکز تعیین صلاحیت شدند، گفت: ۶۸ درصد از مهارت‌آموختگان موفق به کسب نمره قبولی شدند.

وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار کرد: ۴۲ هزار و یکصد نفر طی ۸ ماه اول سال جاری در آزمون‌های هماهنگ، آنلاین، ادواری، صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها تعیین صلاحیت شدند.

 

مختاران با اشاره به اینکه تعداد ۲۲ هزار و ۷۸۱ نفر مرد و ۱۹ هزار ۳۱۹ زن در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای ارزیابی شدند، بیان کرد: ۱۹ هزار ۳۸۲ نفر در آزمون‌های آنلاین ارزیابی شدند.

 

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار ۶۸۶ نفر در آزمون هماهنگ شرکت کرده‌اند، گفت: در آزمون‌های صنعت ساختمان ۴ هزار ۳۵۷ نفر شرکت کردند.

 

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۲۹۱ نفر در آزمون‌های ادواری تعیین صلاحیت شدند، اضافه کرد: ۹۰۲ نفر نیز در آزمون‌های تفاهم‌نامه ارزیابی شدند.

 

مختاران بیان کرد: ۶۸ درصد از مهارت‌آموختگان طی ۸ ماه نخست امسال موفق به کسب نمره قبولی در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای‌ شدند.

ارسال دیدگاه شما