• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • اِلخَميس ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 2 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218440 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۶ - 20:18
جشنواره فراگیری نخستین واژه در همدان برگزار شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان اعلام کرد

جشنواره فراگیری نخستین واژه در همدان برگزار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره برگزاری جشنواره فراگیری نخستین واژه در همدان، گفت: این جشنواره در سراسر کشور برای دانش‌آموزان پایه‌ اول دبستان که الفبا و نگارش واژه‌ی «آب» را آموختند، برگزار می‌شود.

فرهاد بختیاری‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پانزدهمین جشنواره «فراگیری نخستین واژه» شهر همدان، ضمن عرض تبریک و خوش‌آمد به دانش‌آموزان پایه اول دبستان که در این برنامه حضور داشتند، اظهار کرد: «آب» موضوع مهمی است چون تامین، انتقال و توزیع آن به سختی انجام می‌شود و همکاران ما به صورت شبانه‌روزی برای تهیه آب شرب، تلاش می‌کنند.

 

بختیاری‌فر با تأکید بر اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب، خطاب به این دانش‌آموزان، بیان کرد: شما باید قدر این نعمت الهی را بدانید و فرهنگ صرفه‌جویی را به خانواده خود انتقال دهید.

 

وی در رابطه با جشنواره نخستین واژه، توضیح داد: این جشنواره در سراسر کشور برای دانش‌آموزان پایه‌ اول دبستان که الفبا و نگارش واژه‌ی «آب» را آموختند، برگزار می‌شود و امروز آغاز برگزاری این جشن در استان همدان است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر پایه اول ابتدایی شهر همدان در این جشن حضور دارند و پس آن نیز این جشن در تمام شهرستان‌ها و مدارس استان برگزار می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون دلایل برگزاری این برنامه، گفت: زیربنای نهادینه کردن هر فرهنگی، از مدارس آغاز می‌شود و ما امیدواریم که با برگزاری این برنامه‌ها و آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان، گام مهمی در راستای کاهش مصرف آب، برداریم.

 

گفتنی است، دانش‌آموزان حاضر در این مراسم، سوگند یاد کردند که منابع طبیعی را هدر ندهند و همیار آب باشند.

ارسال دیدگاه شما