• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • اِلخَميس ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 2 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218465 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - 09:58
بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای سرویس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اختصاص یافت
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد

بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای سرویس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه اختصاص یافت

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اختصاص بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه سرویس دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، گفت: پس از تصویب هيئت وزیران، مبالغ پیش‌بینی شده توسط مدیران مدارس استثنایی بابت سرویس ۷۰۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه، به تصویب شهرداری رسید و مقرر شد مبلغ مذکور به صورت ماهانه به حساب مدارس واریز شود.

رسول شیدایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با تاکید بر ضرورت توجه به سرویس مدارس استثنایی، اظهار کرد: ۱۰ مدرسه استثنایی در شهر همدان وجود دارد که دانش‌آموزان دارای معلولیت‌های جسمی و حرکتی، ذهنی، اتیسم و ... در آن مشغول تحصیل هستند و با توجه به شرایط ویژه این دانش‌آموزان، سرویس مدارس برای این عزیزان بسیار ضروری است.

 

شیدایی بیان کرد: پس از هفت ماه پیگیری متعدد توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و همکاری شهرداری همدان، مقرر شد در مجموع مبلغ ۴۰ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال بابت هزینه ایاب و ذهاب ۷۰۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه همدانی به حساب مدارس استثنایی شهر همدان واریز شود.

 

وی تصریح کرد: با عنایت به همکاری‌های فعالانه فرمانداری همدان، شهردار همدان، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و معاونت خدمات شهری شهرداری با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و پس از پیگیری‌های مکرر، در نهایت مصوبه هیئت وزیران با موضوع تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه توسط شهرداری‌های کل کشور به مرحله اجرا رسید و مبالغ پیش‌بینی شده توسط مدیران مدارس استثنایی بابت سرویس ۷۰۰ دانش‌آموز با نیازهای ویژه، به تصویب شهرداری رسید و مقرر شد مبلغ مذکور به صورت ماهانه به حساب مدارس واریز شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: در حال حاضر و در مرحله اول مبلغ ۵ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال به حساب مدارس مذکور واریز شده است.

ارسال دیدگاه شما