• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۱۳ ارديبهشت
  • اِلخَميس ٢٣ شوال ١٤٤٥
  • Thursday 2 May 2024
گل گهر
بیمه کوثر بانک صنعت و معدن بانک ملت بانک تجارت سازمان تامین جتماعی
  • آخرین خبرها
شناسه خبر: 218474 | تاریخ مخابره: ۱۴۰۲/۱۰/۲۰ - 13:53
درخشش دو دانش‌آموز رزنی در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی
رئیس آموزش و پرورش رزن اعلام کرد

درخشش دو دانش‌آموز رزنی در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی

رئیس آموزش و پرورش رزن گفت: زهرا حجتی‌شاد و زهرا میرزایی دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی عفاف رزن به ترتیب رتبه اول کشوری و رتبه سوم کشوری را در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی کسب کردند.

پرویز علی‌بنده‌لو رئیس آموزش و پرورش رزن با اشاره به درخشش دو دانش‌آموز دختر رزنی در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی، اظهار کرد: زهرا حجتی شاد، دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی عفاف رزن، با کسب رتبه اول کشوری و رتبه اول استانی در رشته تربیت بدنی، توانست به عنوان بهترین دانش‌آموز در این رشته در کشور معرفی شود.

 

علی‌بنده‌لو بیان کرد: زهرا میرزایی، دانش‌آموز دیگری از مدرسه شبانه‌روزی عفاف، با کسب رتبه سوم کشوری و رتبه اول استانی در رشته بازارچه کسب‌وکار دانش‌آموزی، به نمایندگی از شهرستان در مسابقات علمی نوجوان خوارزمی حضور داشت.

 

وی ضمن تبریک برای این موفقیت بزرگ، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان با عنوان و رتبه‌ای که کسب کرده‌اند، به عنوان نمونه‌های الگو و الهام‌بخش دیگر دانش‌آموزان شهرستان هستند و امیدواریم که با تلاش و پشتکار خود، بتوانند در رشته‌های تحصیلی و علمی دیگر نیز به موفقیت‌های بزرگ دست یابند.

 

رئیس آموزش و پرورش رزن تصریح کرد: خوشبختانه روحیه رقابت و پیشرفت در میان دانش‌آموزان شهرستان رزن به خوبی حفظ شده است و این موفقیت‌ها نیز نشان‌دهنده استعدادهای برجسته ای است که در شهرستان وجود دارد.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: امیدوارم که این المپیادها و مسابقات علمی بتواند به محیطی فعال و پر انگیزه تبدیل شوند تا هر ساله شاهد توانایی‌های برتر و استعدادهای دانش‌آموزان شهرستان رزن باشیم.

ارسال دیدگاه شما